E o mare diferență între valoare și preț





Zilele trecute vorbeam cu un domn despre mașini. Poate că am vorbit și despre femei, dar asta rămâne între mine și el. Mi-a povestit problemele pe care le-a avut cu mașina “de prezentare”. Nu dăm marca, dar e una cu o reputație excelentă mai ales printre oamenii care nu și-o pot permite și n-au avut niciodată una.
Își dorea alta, pentru plăcerea condusului, dar nu putea să meargă la întâlniri de afaceri cu ea pentru că lumea ar spune că îi merge prost dacă ar apărea într-o mașină mai mică.
O ține în continuare pentru ce reprezintă.
Plătim adesea lucruri care nu există decât în mintea noastră. Vanitatea e unul dintre cele mai profitabile păcate, iar moda este cel mai bun exemplu!
Prea multe femei spun: dragă, mi-am cumpărat o rochie de o mie de euro! 
Nu spun o rochie roșie! Sau lungă sau scurtă sau frumoasă.

De curiozitate… îi lași eticheta cu prețul sau pui pe facebook să știe toată lumea?
Sigur că există materiale speciale care costă o mică avere, dar de cele mai multe ori plătim reclamele de la tv, spațiile din mall-uri și multe altele în prețul unei rochii. 
Și e de-a dreptul incomod mai ales când multe femei nu poartă aceeași rochie de mai mult de 5 ori. Multe nu o poartă decât o dată. 
Citez (de data asta nu din Muză): Cum să mă duc, dragă, la nunta aia cu aceeași rochie cu care am fost la nunta de acum două săptămâni? Să mă vadă Georgeasca și să creadă că n-am alta?
Cine nu a asistat la o asemenea scenă niciodată ori nu iese deloc din casă, ori e mincinos.
Și atunci? Ce-i de făcut?
Ramona a găsit mai multe soluții. Una dintre cele mai corecte mi s-a părut ideea celor de la Yokko. Ei au o mini colecție de rochii sub 200 de RON!
Ramona e fotografiată într-o astfel de rochie! 
Link direct: http://bit.ly/1ujr9Pe


Nu-i așa că negrul nu e noul alb și nici scumpul nu e noul frumos?
Vă invit să descoperiți și celelalte rochii sub 200 (nu e greșeală de tipar!).
Link direct: http://bit.ly/1CUzpqL
Back to Top