Codul bunelor maniere în blogging. Partea întâi.





Dacă nu eşti o persoană publică, gen Smiley, e bine să ai un profil personal cu numele tău. Rar găseşti un om adevărat sub un nume fals. 

Dacă ai succes, rămâi modest, dacă nu ai, munceşte de zece ori cât cei care au. 
Nu încerca să-i cobori pe alţii. Ridică-te pe tine. 

Fiecare om care îţi scrie un mesaj de felicitare şi-a rupt din timpul lui. Fă-ţi şi tu timp să mulţumeşti.

Fiecare om care îţi scrie să te insulte, merită mai mult timp liber. Să-l petreacă împreună cu semenii lui. Dă-i block. Polemicile aici. Se ceartă destui pe stradă. Netul are avantaje. 

Orice încercare de discreditare a unui produs doar pentru că firma respectivă nu ţi-a acceptat propunerea de colaborare e o idee extrem de proastă. S-ar putea ca oamenii să mai aibă mailul. 

În aceeaşi idee, fair este să vină propunerile la tine. Sunt prea mulţi bloggeri care vin cu oferte către firme ca ţigănuşii care-ţi spală parbrizul la stop.

Corolarul ar fi: nu te duce să-ţi prezinţi oferta la o firmă unde are deja un blog concurent semnat un parteneriat. E penibil pentru toată lumea. 

Cine se aseamănă se adună. Asta poate să fie şi bine şi rău. Doi cititori ai aceluiaşi blogger se pot cunoaşte pe pagina lui de facebook şi apoi să trăiască o frumoasă poveste de dragoste la Monaco. Dacă la întoarcere el îi dă papucii nu e vina bloggerului :)))

Nu insulta cititorii altor bloguri doar pentru că nu îl citesc pe al tău. E foarte posibil să nu fie vina lor. 

Sursa foto: YOKKO
Back to Top