Vineri seara am zis să facem un blitzkrieg de shopping la reduceri. Am ajuns în Baneasa în 20 de minute. Am găsit loc de parcare în alte 20. Ce e drept, am fost și mofturoși. Am vrut musai în parcarea subterană. Să nu mai credeți toate mesajele motivaționale: oricât ne-am dorit noi să parcăm cât mai aproape de ușă, Universul nu a conspirat în favoarea noastră. Era prea mare lista de oameni care voiau același lucru așa că într-un final am ascultat vocea rațiunii și am parcat... afară.
Apoi am ascultat
vocea Muzei care a spus suav: Mi-e atât de foame încât o să încep să bat oameni
dacă nu mănânc ceva. Cum nu se bate senzațional
am preferat să o hrănesc. Aici ne-am întâlnit cu primul detaliu: am mâncat
o glumă de mâncare. Culmea, e a doua oară când mâncăm acolo, am schimbat locul,
nu și norocul. Sigur, restaurantele fiind într-un loc de trafic greu, cu mii de
oameni care trec pe acolo zilnic și care se opresc de nevoie, nu de voie, nu au
de ce să pună preț pe o supercalitate. Nimeni nu o să-și scoată iubita la o
cină romantică într-un food court!!! Dar sunt mulți oameni care spun: În
majoritate Mall-urilor găsesc aceleași brand-uri, prefer unul unde să-mi placă
și mâncarea și cinema-ul. Oooops! Parcă nu mai e doar un detaliu!
Al doilea detaliu
care nu e un detaliu a fost într-un celebru magazin de haine pe care îl iubesc.
NU-i dau numele pentru că doi trei angajați enervanți nu strică, dar m-am
simțit penibil să sun eu la alte magazine ale lor să aflu dacă au sau nu S la
un palton! Aveau. La magazinul lor din Unirea.
Culmea este că la
alt magazin care îmi place a sunat una dintre angajate din
proprie inițiativă să caute mărimea mea. Un detaliu? Poate că nu.
Ultimul detaliu
care nu e detaliu o să-mi atragă și critici de la cei care nu gândesc prea mult
înainte să arunce pietricele. Îmi plăcuse mult o geacă de la un magazin despre
care nu am o părere formată. M-am decis să amân evaluarea și să mă întorc sau
nu după ce mai văd și altceva.
M-am întors. Mai
convins decât oricând am intrat și am mai probat-o o dată. Ceva nu era în
regulă. Aceeași geacă, același eu, aceeași oglindă, dar altă muzică. Genul
acela de piesă românească difuzată și pe la radio, dar care nu a altceva decât
o manea deghizată. Dintr-o dată aveam senzația că geaca e de valutist și eu voi
fi luat drept unul dacă o cumpăr.
Instinctiv alegem
restaurantele în care ne place și muzica, nu doar mâncarea. Cumpărăm din
magazinele în care beat-ul e alert ca un call to action, dar atmosfera e
plăcută, tinerească. Afară sunt oameni specializați care fac programe gândite
special pentru cafenele, magazine de haine, chiar și hoteluri. Pare un detaliu
lipsit de importanță, dar nu e. Clientului trebuie să-i cânți în strună :) că altfel se uită mai atent și vede că ai
pe ușă -80% și pe etichete de-abia dacă ai tăiat 50 de ei din 500.
Foto: PhotoYoung
Pe acest blog comentariile sunt dezactivate. Vă rog să le faceți direct pe pagina de facebook.
Foto: PhotoYoung
Pe acest blog comentariile sunt dezactivate. Vă rog să le faceți direct pe pagina de facebook.