Pe românce nu e nevoie să le faci mai frumoase. E suficient să le pui în valoare.


Câte românce n-au venit în primele zile la noul job aranjate ca pe catwalk ca după două luni să trântească pe ele numai rochii pe care nu le ţin “de bune” sau blugi sau orice altceva de tăvăleală? Profesionista nu trebuie să ucidă femeia. E vina celor care renunţă la feminitate în favoarea utilităţii? E vina job-ului că nu le mai motivează?
Eu cred că un mediu care nu te mai instigă să-ţi schimbi din când în când garderoba ar trebui să fie schimbat chiar el. 
Din fericire, noi suntem norocoşi. Noi românii. Da, avem unul dintre cele mai mici salarii medii din Europa, dar orice şef bun ştie că angajaţii mai au şi alte motive să vină cu zâmbetul pe buze la serviciu în afară de prime. Colegele, de exemplu. 

Un prieten care lucrează în străinătate îmi spunea că acolo singurul lucru senzaţional la colegele lui este că… beau în week-end mai mult decât el. Pun pariu că ghiciţi ţara. 
Vorbeam zilele trecute cu un prieten mai discret. Numele companiei lui este foarte bine cunoscut în aproape toate oraşele mari din România. Discutam, ca oricare doi bărbaţi normali la cap, despre maşini. Glumesc. Despre femei.
Ce le trebuie româncelor ca să rămână cele mai mari puncte de atracţie în vieţile noastre. O atitudine deschisă, că nimeni nu vrea în viaţa lui una noroasă, de să-I ningă şi să-I plouă tot timpul; un dram de noroc; grija pentru cum arată, că Dumnezeu le-a dat, dar mai trebuie să facă şi ele un pic de effort şi… desigur… moda.
Aici e domeniul lui, dar am căzut uşor de acord: 
Nicio femeie nu poartă acelaşi lucru de 1000 de ori, deci moda trebuie să fie accesibilă.
Nu există doar evenimente, deci moda trebuie să aibă sens şi în viaţa de job de la 9 la 5.

Şi mai ales, femeile se plictisesc mai repede decât bărbaţii. De un stil vestimentar. Deci nici colecţiile nu ar trebui să semene între ele. 
Pe pagina lor de fb mi-au atras atenţia două mesaje. Unul era de la o prietenă de-a mea, despre care nu ştiam că e clientă YOKKO. Mergea la o nuntă şi îşi cumpărase o rochie de la ei. 
Al doilea era de la o doamnă pe care nu o cunosc, dar care m-a dat gata cu logica: La început cumpăram de la Yokko pentru că nu credeam că e firmă românească şi căutam calitate. Acum, când ştiu că Yokko e o firmă românească, merg la ei pentru că mă bucur să investesc în calitate la mine în ţară. 
Yokko a redus de Black Friday TOT. 
Inclusiv noua colecție: http://bit.ly/1xHuppF
Back to Top