În toate tipurile de relații suntem judecați în funcție de ce lăsăm după noi!





Ca părinți, suntem judecați după educația celor pe care îi lăsăm după noi. “Să ne țină locul pe planetă”. 

Profesorii sunt și ei “de tristă amintire” sau oameni pe care îi salutăm cu drag pe stradă. 

Chiar și când am iubit și “ne-a trecut” putem să lăsăm după noi un motiv de zâmbit sau unul de făcut terapie. 

Dar cel mai important... 


...tip de relație este cea cu mediul! Este un tip de relație personală care e de fapt globală. E relația ta cu ceva ce este de fapt… al tuturor. 

Exact ca și în relațiile de dragoste și aici avem oameni faini, dar și abuzatori. Unii apreciază, alții strică. Unora nu le e frică “să se murdărească” pentru a face un bine, alții cred că “nu e treaba lor”. 
Eram la Untold când mi-a scris o fată că fostul i-a lăsat, când a părăsit-o, o sută de selfie-uri, un regret și pet-ul strivit pe care nu și l-a dus singur la coș…

Așa sunt unii. Nu le pasă ce lasă după ei. 
Ceilalți, “nebunii”, s-au strâns într-o gașcă din care eu și Muza suntem mândri să facem parte! 
Platforma DUPĂ NOI nu este o școală plictisitoare de ecologie în care învățăm să reciclăm pet-uri și cam atât! 
DUPĂ NOI este o revoluție a tinerilor care se întâmplă și pe plaja de la NEVERSEA sau pe stadion la UNTOLD!


Posted by Dupa Noi on Wednesday, 24 October 2018


DUPĂ NOI este ca o Românie frumoasă, o familie cool care merge prin sate uitate de lume să le explice “Voluntarilor mici” de ce e important să reciclăm, că deja am putea să învelim planeta în plastic de mai multe ori. 

DUPĂ NOI este un fenomen social media, care demonstrează că și RESPONSABILITATEA SE VIRALIZEAZĂ. 

Hai că se poate! 23.000 de elevi au strâns în doar câteva zile peste 60 de tone de deșeuri din plastic! Ca să...



DUPĂ NOI este un VIP bine primit chiar și la evenimentele Ambasdei Statelor Unite. 





Proiectul “După Noi, strângem tot noi”, parte din platforma de sustenabilitate După Noi a Coca-Cola HBC România, a câștigat de curând Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2018! Initiațiva a fost lansată în 2018 și a beneficiat de sprijinul Green Point Management.


Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România, a spus-o cât se poate de direct: Nu e treaba altcuiva! “Depinde doar de noi să lăsăm generațiilor viitoare o moștenire la fel de valoroasă cum este a noastră” 

https://www.facebook.com/DupaNoi/


Back to Top