Pupatul în cur s-a mutat în digital...





Azi ai auzit că șeful tău și-a făcut cont de facebook. 
Te grăbești să-i dai primul friend request... 
tardiv... 
deja e prieten cu 20 de colegi... 
apoi, pac! două like-uri din scurt pe principiul: era să aveți o scamă. 

Primul like: pozei lui de profil.
E gânditor, cu stiloul Cross la tâmplă, privește spre viitor. 
Al lui, 
al companiei? 
Ce contează... 
Ți se pare important viitorul ăsta, 
ca o vacă de la ugerul căreia nu vrei să te dea nimeni la o parte...

Al doilea like, la sentiment, îl dai la poza cu copiii lui. 

Al treilea l-ai da pozei cu el dansând cu secretara la ultimul teambuilding... 
acolo ar merge și un comment, dar riști să fie ultimul că-ți dă unfriend de pe pagina de salariu :))

Și așa începi să-ți trasezi singur o nouă sarcină de serviciu: unii sunt hateri, tu ești liker.

Înainte oameni ca tine se numeau lachei... 
de azi o să le spunem likei.  

La naiba!
Facebook-ul s-a născut dintr-o platformă de dating, a evoluat (sau nu) într-un instrument de marketing, iar acum este un 2nd life în care ești cine vrei tu... 
DE CE SĂ ALEGI SĂ FII TOT UN LINGĂU???!!!




Articolul e mult mai vechi, dar nu-i așa că situația e ca nouă :)
Mai bine citește despre ADEVĂRAȚII EROI AI ROMÂNIEI. 

CEA MAI DURĂ, DAR ȘI CEA MAI FRUMOASĂ LECȚIE DE VIAȚĂ PE CARE AM PRIMIT-O ANUL ACESTA. CIPRIAN ANTON


Back to Top