Poți să te îndrăgostești la prima vedere, dar verifici “ce-ai luat” la drum lung. Povestea cu românul care se întâlnește cu o japoneză la Barcelona. Omul fiind căsătorit :)



Corect ar fi fost așa: 
Poți să te îndrăgostești la prima vedere, dar verifici “ce-ai luat” la drum lung. Povestea cu românul care se întâlnește cu o japoneză la Barcelona. Omul fiind căsătorit :) Și cum a ajuns ea în noua mea carte :) 



Îmi plac călătoriile. Înveți din ele, te bucuri de drum la fel de mult ca de destinație. Poate așa se explică faptul că văd viața ca pe o călătorie și oamenii pe care-i întâlnim în ea nu sunt destinații, ci parteneri de drum. 
În cazul mai nefericit sunt doar niște halte în care regretăm că am stat prea mult. 
Îmi plac oamenii pasionați (și pasionali). Cei care nu iubesc cu jumătate de măsură, așa cum nici nu muncesc cu jumătate de măsură, dar ca să fii sigur că i-ai găsit trebuie să treci dincolo de aparențe. Și asta nu se întmplă la o cafea. 
Să ne imaginăm un mix foarte exotic: un român se întâlnește cu o japoneză la Barcelona. De fapt, voi vă imaginați, eu îmi amintesc.
Nu aveam cum să nu mă îndrăgostesc la prima vedere pentru că ea era frumoasă și orașul plin de lumină. Era și foarte tânără, dar aveam o problemă: eram înconjurat de bărbați care tot pe ea o voiau! O Mazda CX-3 pe care la acel moment o mai testaseră doar câțiva oameni pe tot globul. 


V-am spus că-mi plac călătoriile. Acum aveam un vehicol. În jurul meu, “concurența” la pielea și motorul ei: toată floarea presei auto din România! 
Într-o engleză fără pic de accent catalan am fost rugați să ne alegem câte un partener de test drive. Am avut plăcerea să fac echipă cu Alina Aliman, redactor șef la The One. 
Perfect, mi-am zis, o să am o părere de bărbat (materialul clientului) și una de femeie. Primele diferențe le-am prevăzut corect: doriți ceva anume de la model? Eu voiam să fie manuală, ea, să fie roșie. 
Era clar că n-o să ne certăm :)

Bărbații care vând mașini nu înțeleg femeile. Ele sunt interesate de aspect doar într-o primă fază. Apoi urmează, ca în relația cu un bărbat, ce știe să facă și “cât duce”, așa că după cea roșie a mai urmat una și totul a devenit foarte serios.
Bărbatul nu înțelege că portbagajul e pentru un cărucior de copil sau 10 pungi cu cumpărături. În cazul fericit trebuie să încapă ambele. 
La fel cum nu înțelegem că e mai puțin important CUM face o mașină ceva și mult mai important este să te poți baza pe ea. 

Last, but not least, bărbatul e interesat de câte stele are la siguranță mașina. Acelea sunt pentru cazul că deja ai lovit-o. Cred că a venit vremea să înțelegem și noi ce știu de multă vreme ele: că nu trebuie să ajungi să o lovești. Siguranța activă e mai importantă, iar CX-3 are lane assist. E greu să adormi la volan sau să-ți verifici telefonul și să faci greșeli majore. Desigur, telefonul ar trebui să aștepte, dar spune-i asta unei femei!

CX-3-ul este un paradox. E mică și în același timp e mare. Loc pentru pasageri și pentru bagaje mult peste ce am dus noi la Barcelona. Consumul e o glumă. Viteza, în schimb, e mai mult decât suficientă chiar și pentru mine care conduc (a se citi dețin) mașini sport. 
Și - cu riscul să pară superficial - roșul de la Mazda ar trebui să fie protejat de copyright! E mult prea frumos!
Cum toți suntem alergici la bullshit o să vă spun direct: Barcelona a fost mai mult decât un test drive. În funcție de această întâlnire urma să decid dacă Mazda CX-3 va fi partenerul oficial al noii mele cărți, Necenzurat. 2000 de oameni știu deja cât de mult mi-a plăcut, pentru că semnul lor de carte era cu Mazda CX-3!

Acum, când cartea este la a doua ediție și este evident că e bestseller îmi este clar că are multe în comun cu mașina: și Mazda CX-3 se anunță un bestseller.
Nu vreau să mă crezi pe cuvânt, programează-te la un text, aici în România. Ai ce să vezi. 
Back to Top