Toate companiile de pe lumea asta vor profit. Diferenţa este între cele care dau ceva înpoi comunităţilor şi cele care încearcă să nu-şi plătească nici măcar taxele.
Din nefericire vârsta nu-mi permite să cred că voi prinde ziua când toate companiile vor fi la fel de implicate social cum este Avon. De la problema cancerului la sân şi până la violenţa în familie, Avon chiar s-a implicat în rezolvarea unor probleme pe care femeile le înţeleg atât de bine.
Ultimul “pui” social al lor se numeşte Donează cu Avon. Încă e foarte mic, dar are şansele să devină una dintre cele mai tari platforme de ajutor pentru cazuri dintre cele mai diverse pentru că face două lucruri senzaţionale:
1. Oricine poate să înscrie un caz social pe Donează cu Avon. Da, chiar şi tu.
2. Nimeni nu dă bani. Banii i-aţi dat deja când aţi cumpărat produse Avon. Acum doar direcţionaţi o parte din ei pentru o cauză. Da, luaţi o parte din profitul firmei şi decideţi voi ce să facă Avon cu el. Pe cine să ajute. Poate chiar o prietenă de-a ta sau o soră, o mamă.
Şi ar mai fi ceva. Transparenţa sistemului ar trebui să fie un model pentru alte platforme care strâng bani despre care habar nu avem unde se duc. O să vă spun tranşant: din banii pe care-I donaţi în general la o asociaţie de binefacere, până la 40% sunt costuri operaţionale. Adică nu ajung la niciun năpăstuit, se plătesc salarii, chirii, etc. Din punctul meu de vedere e la limita sportivităţii.
Avon NU are nevoie de banii Dumneavoastră pentru susţinerea proiectului. Avantajul unei companii mari.
Intraţi pe filmul lor de prezentare care explică totul mai bine decât mine. Aici http://bit.ly/1xEgmOD
Înscrieţi un caz social sau ajută unul în link: http://bit.ly/1mZbHi3
Toţi oamenii spun că vor să facă un bine. Parcă n-a fost niciodată mai uşor.