De câte ori nu te-ai întrebat cum se face că tu ştii exact câţi kilometri sunt între punctul A şi punctul B şi totuşi taxiul te costă mai mult?
Dar mirosul acela de şofer care stă 12 ore într-o maşină la care aerul condiţionat e doar o inscripţie pe geam? Tu cum îl suporţi?
Discuţiile nu tocmai academice mă omoară. Sunt despre plan, manele şi silicoane. Dacă mă întorc de undeva mai bine dispus, până acasă îmi trece.
Conduc mult. Îmi place să conduc, chiar şi prin nebunia asta din Bucureşti. Ştiu scurtături, ore bune şi ore rele. Mă cert adesea cu taximetriştii pe drumul cel mai scurt (care pentru taximetristul român conţine cel puţin o ocolire). Cu unii (puţini) schimb ponturi.
Dar toate astea s-au schimbat de când am fost la o prezentare de modă. Modelele nu m-au dat pe spate, dar aşa am aflat de Black Cab. Poftim, unde dai şi unde crapă.
Dar toate astea s-au schimbat de când am fost la o prezentare de modă. Modelele nu m-au dat pe spate, dar aşa am aflat de Black Cab. Poftim, unde dai şi unde crapă.
La Black Cab TOATE maşinile sunt noi, spre deosebire de 200, 300 sau chiar 400 de mii de km pe bordul celor mai multe taxiuri.
Toate maşinile sunt de la Octavia în sus.
Dar mai ales, dacă faci un drum mai lung, Black Cab costă cam la fel ca un taxi bun de dus la remat. Pare imposibil?
Ştiu, aşa am zis şi eu. Totuşi, dacă ţi-aş spune că după pornire (care e 14 lei şi include 4 km) mergi cu 1,39 pe km? Facem mişto?
Mai e nevoie să faci reclamă unui asemenea serviciu? Oferta este atât de bună încât trebuie să mă gândesc la ceva rău de zis despre ei, un minus cât de mic să nu pară perfecţi!
Gata! Mi-am adus aminte. Când am mers să-mi iau premiul pentru cel mai bun blog din România am cerut explicit un BMW seria 7. M-au sunat cu puţin timp înainte să se scuze că-mi vor trimite un Mercedes S Klasse. Scandalos, nu? ;)))))))))