Românii sunt
campioni la resentimente așa că mulți se miră că sunt în continuare pe facebook
după ce roboțeii lui Mark mi-au dat jos pagina anterioară.
Pentru mine acel șut în fund a fost un pas enorm înainte. Am început să citesc mai mult, să deduc ce nu scria nicăieri și acum trebuie să mă dau singur în vileag: scriu în continuare ce vreau, dar postez cum trebuie. Ceea ce scriu e uneori cu pretenții artistice, dar postarea și promovarea articolelor e știință. Împreună cu Otravă am inventat termeni care vă vor fi vânduți ca know-how pe sute de euro de mari specialiști care nu înțeleg nimic. La un moment dat poate o vom face și noi.
Pentru mine acel șut în fund a fost un pas enorm înainte. Am început să citesc mai mult, să deduc ce nu scria nicăieri și acum trebuie să mă dau singur în vileag: scriu în continuare ce vreau, dar postez cum trebuie. Ceea ce scriu e uneori cu pretenții artistice, dar postarea și promovarea articolelor e știință. Împreună cu Otravă am inventat termeni care vă vor fi vânduți ca know-how pe sute de euro de mari specialiști care nu înțeleg nimic. La un moment dat poate o vom face și noi.
O întrebare doar
pentru profesioniști: aveți idee ce înseamnă dead likes? Când pe o pagină de
500.000 de like-uri ai un reach săptămânal de 100.000, cu o matematică mai
puțin simplă, 450.000 din like-urile tale sunt moarte. Oamenii aceia nu văd
nicio postare a ta. Nici măcar una. Și nu e vina facebook-ului al cărui nou
algoritm (vezi wiki: http://ro.wikipedia.org/wiki/Algoritm
) este o splendoare.
Dacă vrei să afli
și unde ai greșit, scrie-mi pe facebook :-)
Chiar mă gândeam
la sfârșitul lui 2013 ce o să mai facă Mark cu banii. Google a investit mereu
în alte business-uri, facebook a făcut manevra anului și a cumpărat unul gata
făcut.
La nivel micro,
câteva milioane de amanți se întreabă ce se va întâmpla cu conversațiile lor.
Era și o glumă, că WhatsApp nu e o aplicație de chat, eu una de cheat :)))))
La nivel macro,
cursul de schimb om/dolar e de 450 de milioane la 16 miliarde. Eu zic că încă
stăm bine.
Partea proastă pentru fb e
că oamenii adoră să cumpere, dar detestă să fie vânduți.
Partea bună e că,
dacă facebook nu modifică nimic în primele șase luni (și estimez că nu va
schimba) oamenii care vor renunța la WhatsApp din cauza schimbării vor fi atât
de puțini încât nici nu are rost să vorbim despre ei.
Utilizatorii de
WhatsApp nu sunt în postura în care să renunțe la o aplicație, ci la un grup de
prieteni. Și asta chiar nu ai de ce să faci.
Eu voi rămâne. Și
pe facebook și pe WhatsApp. Și asta nu pentru că îmi imaginez că datele mele
sunt secrete, ci tocmai pentru că din momentul în care ți-ai cumpărat un
smartphone, ai un card bancar și lucrezi pe un calculator renunți de bună voi
la atitudinea asta penibilă de fetiță la pubertate care scrie în Oracol.
Nu-ți ascunzi
jurnalul sub pat dacă vrei să nu citească nimeni. Pur și simplu NU SCRII.
Iar pentru tot ce
scrii există o aplicație care se numește responsabilitate. N-ai de unde să o downloadezi. Trebuie să o
înveți.
Acest blog e în finala premiilor Radar de media. Dacă vreți îl puteți vota urmând acest link http://bit.ly/LGS2Zk. Punctul 8, categoria cel mai bun blog.