În reclame el iese din baie cu un prosop în jurul șoldurilor, în picioarele goale... cu apa picurând estetic... iar ea îl privește în acel fel, de-i poți citi SEX în pupilă.
În realitate, dacă el iese așa ea o să se supere că udă pe jos, o să-l întrebe unde și-a pus papucii și de unde a luat prosopul.
Apoi o să-i spună scurt: nu intri în pat cu picioarele alea, după ce-ai adunat toată mizeria de pe jos!
Și... știi ceva? E mai bine așa. Nu e nimeni de vină că nu poți să filmezi un bărbat în șlapi și să-l faci să nu arate ca un țăran. Nu e nimeni de vină că un trup ud dă mai bine pe cameră... De cele mai multe ori apa e pulverizată după ce manechinul e uns cu ulei de corp... alunecă mai bine...
...dar în viață o imagine perfectă înseamnă automat o realitate la fel...
În reclame bărbații se pricep la spălat rufe, la vopsea de păr și miros extaziați odorizantul de toaletă. Mai mult, te chem să-l miroși și tu.
Din fericire, chiar dacă în realitate bărbații schimbă mai mereu mirosul din toaletă în cel mai bio mod cu putință... cel puțin nu te cheamă niciodată să simți aroma.
Iar la spălat rufe... știm două compartimente și trei butoane. Iar avansații mai știu și că ușa nu se deschide imediat ce s-a terminat procesul. O informație inutilă pentru cei mai mulți dintre noi care uităm rufele în mașină și plecăm liniștiți la serviciu.
În reclame (acum din ce în ce mai rar, ce e drept) alcoolul reprezintă... preludiul aventurilor.
În realitate...depinde cât bei, că altfel o să fie o aventură să nimerești ușa cu cheia, iar dacă pleci cu ea și te întreabă în taxi: La tine sau la mine... tu o să răspunzi sincer: la tine, că eu nu mai știu nici unde stau...
Cele mai tari sunt însă reclamele la țigări (pe astea nu le mai văd decât la casele de marcat ale supermarketurilor ceea ce mi se pare mega șmecherie: de la reclamă la produs ai distanță fix cât să dai banii unei tanti...
Reclamele la țigări promovează frecvent... independența. Față de lume, societate, față de oamenii neinteresanți... tu ești supertare! În realitate... nu te așteaptă independența, ci dependența. De nicotină.
În reclame țigările te fac și mai atractiv pentru femei. Desigur, pentru cele care fumează cel puțin cât tine, că pentru celelalte îți miroase gura. În realitate... eu fumez și știu că uneori mi-aș dori o apă de gură cu napalm.
În reclame există antiperspirante al căror efect durează și mai mult de 48 de ore.
...în realitate sunt puțini oameni care se spală atât de rar?!?
Foto: zerozerouno